30 Mart 2009 Pazartesi

Hadi Gülümseyin Herşey Güzel Olacak!





Çok mutlu olmalıyız
Nefes alabildiğimiz, yürüyebildiğimiz, gülebildiğimiz için
sevdiğimize seni seviyorum diyebildiğimiz, sarılabildiğimiz için
sevgi dolu olabildiğimiz sevebildiğimiz için...

Biliyorum çoğumuzun hayatında birşeyler bitiyor yerlerini yenileri alıyor.
Güzel olan özel olan hayalini kurduğumuz o güzelim düşünceler bir anda yok oluveriyor. İnsanoğlu bencillik edip, sevmeyi başaramıyor.
İşte bu noktada kısırdöngü başlıyor hayatımızda.
Hiçbirşeyin önemi kalmıyor hiçbirşey o önceki hissettiğiniz gibi olmuyor.
Fakat birşey var unutmamız gereken belki dahada iyisini yaşayacaksınız
ümidi kaybetmemek, hep iyi düşünmek, hayatımıza güzel şeyler getirecektir.
Buna inanmalıyız diyorum.

5 yorum:

  1. çok güzel bir giriş olmuş. çok sevdim :) devamını da getir, yazının altını da doldur. tango videolarını da koy. dünyanın en güzel tangosunu görelim :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. içi de dolmuş. çok güzel olmuş.

    bir şeyler bittikten sonra geriye dönüp baktığımızda koca bir yalan kalıyor elimizde. bu yüzden yalana değil de gerçeklere, şimdiye ve geleceğe bakmak lazım.

    başka yazılarını da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Evet ne gariptir. Özel olduğuna inandığımız birşeyler yaşıyoruz bir zaman sonra geriye dönüp baktığımızda yalan olduğunu farkedip inciniyoruz ve toparlanmanın bir yolu olmuyor çünkü o güzelim zannettiğin şey aslında yokmuş hiç olmamış ne garipp ama gerçek insan kendini kandırıyor sadece inanmak istiyor ve inanıyor.
    Hepsi bu...

    YanıtlaSil
  4. Hassaslık, şımarıklık için lüksümüz yok. Biz boylesi bir zenginliğe sahip değiliz. Durup şöyle bir düşünmeliyiz.
    Ben bunu yaptım ve kendime yaptığım bunca şeye hakkımın olmadığını, 7 yıl boyunca neden kendime bunu yaptığımı cevabı buldum... Bulduğumda karşılaştığım yüzyüze geldiğim o cevap canımı yaktı.

    YanıtlaSil
  5. Yapmak istediğim şeyler var ve bunları soyleyip soyleyip duruyorum ve hiç bir şey yapmıyorum harekete geçmeliyim.
    Kendime artık bunu yapmamalıyım kendime izin vermeliyim artık kapıları açmalı hareket etmeliyim. Bunu yapmalıyım kendim için.

    YanıtlaSil