13 Mayıs 2009 Çarşamba

Küçük Kedi Yalnız

öyle kanadı ki yaram derinden yine tutamadım gözyaşlarımı ağladımmmmm. Yaşadıklarımız geçti gözümün önünden bir bir ne kadar üzülmüşüm de susmuşum. Konuştuğumda da hiç te istediğim cevapları almamışım ben neden diyorum neden görememişim.



Sana nasıl inanmışım oysa nekadar temiz kalpli olduğunu düşünüyordummm tertemiz bir kalbin olduğunu düşünüyordum. Nasılda yanılmışım, çok yanılmışımmmm.











- Birgün bizde evleneceğiz dimi dediğinde küçük kara kedi;
herzaman evet demiştir diğer beyaz kedi.


Hatta birkeresinde beyaz kedi, kara kedisine telefon aldığı gün
" evlenmek istediğini" soylemiştir henüz birkaç gün geçmesine rağmen fikri değişmiş kara kedisine evliliğe hazır olmadığını boyle bir hayat düşünmediğini soylemiştir, eeee biz neden beraberiz dediğinde kara kedi; beyaz kedi seninle mutluyum demiştir. Kara kedi, beyaz kedinin hiç samimi olmadığını düşünmüştür. Kara kedinin kalbi çok kırılmıştır.




Kara kedi birgün gözyaşlarının dineceğini biliyordur. Fakat yinede keşke yanılmamış olsaydım; diye düşünür...


Arada bir hayal kuar. Şimdi mutlu mutlu birbirimize bakarak, sevgimizi hissetseydik,
taaa içten keşke bu olabilseydi... diye


Artık kara kedi seveceğine inanmıyordur.
Çünkü sevgi diye bişeyin olmadığını düşünüyordur.




Eğer karşılıklı saygı duyabileceği bir kedi çıkarsa karşısına , o zaman güvenmeyi deneyebilirim diye düşünüyordur...


Hepsi bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder